Tiedote: Leppätien katu- ja vesihuoltolinjan rakentaminen

19.09.2018

LEPPÄTIEN KATU- JA VESIHUOLTOLINJAN RAKENTAMINEN

Leppätien katu- ja vesihuoltolinjan rakentaminen käynnistyy valmistavilla töillä syyskuun aikana ja rakentamistyöt alkavat lokakuun alussa.

Työt valmistuvat kuluvan vuoden loppuun mennessä.

Rakentamisen urakoitsijana toimii Karpin Kaivin Oy Orivedeltä. Yhteyshenkilö on toimitusjohta-ja Janne Martikainen p. 050 3844264.
Työn tilaajana ja valvojana toimii tekniikka- ja ympäristöpalvelukeskuksesta kunnallistekniikan päällikkö Seppo Jokinen p. 0400 730802.

Urakoitsija vastaa ja toteuttaa urakan aikaiset liikennejärjestelyt.

Liittymisasioissa rakennettaviin vesihuoltolinjoihin voivat kiinteistöjen omistajat olla yhteydessä kunnallistekniikan päällikköön.

TEKNIIKKA- JA YMPÄRISTÖPALVELUKESKUS

Näytä kaikki ilmoitukset