Tampereen ja Oriveden terveyspalvelujen sähköiset lomakkeet ja web-viestit eivät ole käytössä 12.12.2022–1.1.2023

Tampereen ja Oriveden terveyspalvelujen sähköisissä lomakkeissa ja web-viestipalvelussa on hyvinvointialueelle siirtymisen vuoksi käyttökatko 12.12.2022–1.1.2023. Katkon aikana et voi esimerkiksi täyttää verkkoasioinnin suostumuslomaketta tai lähettää terveysasemalle sähköistä yhteydenottolomaketta.

Myöskään web-viestejä ei voi lähettää katkon aikana, eivätkä ammattilaiset voi vastata niihin. Jos sinulle on jo avattu kaksisuuntainen web-viestiyhteys ammattilaisen kanssa, yhteys ei ole käytössäsi heti 2.1.2023 tietojen siirron vuoksi. Yhteyden pitäisi avautua uudelleen vuoden 2023 alussa. Katkon jälkeen et näe enää vanhoja web-viestejäsi, mutta tarvittaessa terveydenhuollon ammattilainen voi tarkistaa tietoja puolestasi.

Katkon aikana voi ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon käyttämällä Omaolo-verkkopalvelua tai soittamalla tai asioimalla paikan päällä toimipisteessä. Terveyspalvelujen neuvonta numerossa 03 5657 0023 palvelee joka päivä klo 7–22.

Katko ei koske suun terveydenhuollon eikä sosiaalihuollon verkkoasiointia.

Terveyspalvelujen vastaanottoaikoja voi varata Tampereen kaupungin sivuilla olevan verkkopalvelun kautta vuoden 2022 loppuun asti.

Ensi vuonna Pirkanmaan hyvinvointialueella kaikki sähköiset asiointipalvelut keskitetään yhteen sähköisen asioinnin portaaliin, jonne pääsee hyvinvointialueen pirha.fi-verkkosivujen kautta. Myös Tampereen ja Oriveden terveyspalvelujen sähköiset asiointipalvelut, esimerkiksi verkkoajanvaraus ja sähköiset lomakkeet, siirtyvät sinne vuoden 2023 alussa.

Lisätietoja:

Ylilääkäri Jukka Karjalainen

Puhelin: 040 639 7859

Sähköposti: jukka.karjalainen@tampere.fi

Palaa uutislistaukseen